lördag 16 mars 2013

Lugna lördagen

Vi flickor startade med en sväng på stan, så att jag kunde utnyttja mitt skobidrag från jobb. Känns helt okej att ge 39:- för ett par skor som kostat 1500:- (nedsatta till 1000:-) :) Sen var det simskola som vanligt. När vi kom hem gjorde jag Tuva redo för middagsvilan, men hon ville verkligen inte sova. Nu är kl 18 och hon har inte alls visat nån tendens till trötthet. Får väl se om det upprepar sig eller om hon är helt slut imorgon :) Just nu sitter hon bredvid mig och frågar vad e de hela tiden, samtidigt som hon äter sin meckamacka (knäckemacka) :) Innan kom hon med något i händerna och sa den får jag inte ha. Haha :) Vilket hon mycket riktigt inte fick, men hon gör ju gärna vad hon inte får... :)
Vi har inte gjort många knop här hemma annars. Städat och tvättat, lekt och myst. Skönt att bara vara. 



På väg till badhuset <3


Inga kommentarer: