tisdag 26 mars 2013

Linslus

Sen jag började spela fotboll i IFK har jag skymtats i tidningen rätt ofta, framförallt de senaste månaderna. Jag var med när vi spelade vår sista hemmamatch och när jag blev nominerad till årets defensiva spelare. Jag var med på två (av två) bilder när vi spelade gruppspelet i TA-cupen. Jag var med inför slutspelet i samma cup och även på vinnarbilden när vi vann :) Och nu i lördags var det dags igen. TA (Trelleborgs Allehanda) har en serie på sporten som heter stafettporträttet. Lokala idrottare lämnar över till andra lokala idrottare, enkelt berättat. Jag känner tjejen som var med förra gången och hon lämnade alltså över till mig. Det görs ett reportage om idrottaren och hans/hennes idrottsliv, man får svara på några frågor och på en fråga som överlämnaren ställt. Mitt reportage blev faktiskt riktigt bra, är jättenöjd med reportern :)  Så det var skoj! 

Här är ett annat reportage vi var med i för snart 2 år sedan :)
  



Inga kommentarer: