söndag 24 mars 2013

Denna helgen

Så var helgen snart slut, igen! Trevlig som tusan har den varit, igen :) Svärföräldrarna har varit på besök, väldigt trevligt! Fick finfina försenade födelsedagspresenter, tackar jag för. 

Igår simmade tjejerna som vanligt, därefter hade jag träning. Sedan lagades det flygande jakob till middag och senare på kvällen stack jag iväg på födelsedagsfest/lagfest. Drack ett glas vin och hade på mig rätt softa kläder och satt mest och snackade skit med tjejerna. Helt perfekt!

Idag har jag och Moa haft kvalitétstid <3 Vi har varit på cirkus i Malmö. Eftersom den var vid Jägersro tog vi oss en tur på Toys R Us också. Moa valde ut en docka hon vill ge till Tuva när hon fyller år :) Fina unge! Sen har vi alla busat och myst här hemma, och helgen avslutas strax med glass och Johan Falk. Fint de!



Tröja och leggings från Veromoda





Inga kommentarer: