lördag 15 december 2012

Simavslutning

Fredagen startade inte på bästa sätt, en liten febrig tjej som dessutom inte var kry i magen. Chrille fick vabba eftersom jag behövdes på jobb. När jag kom hem vid 16 så var hon iaf mycket bättre och har varken varit dålig i magen eller haft feber sedan dess. Jag var bortbjuden på middag på kvällen, "gamlingarna" i laget käkar ihop ibland :) Jag skippade dock middagen, men efter tjejerna somnat åkte jag förbi en sväng och det var verkligen himla trevligt. Mycket skratt, precis vad jag behövde efter denna jobbvecka. 

Dagen har varit rätt lugn. Moa simmade för sista gången denna termin, annars har vi mest hängt hemma och busat hela familjen. Lillebror har varit duktig och fixat i köket. Det är verkligen tur vi har honom och pappa! 








Inga kommentarer: