söndag 2 december 2012

1:a advent

Myssöndag deluxe har det varit idag. Chrille och Moa har vi såklart saknat, men det är härligt med kvalitetstid ett barn åt gången :) Jag och Tuva började med babysim, sen har vi busat och myst en del, städat lite, plockat fram julgranen och klätt den och fixat några julklappar på stan. Ungarna har fått varsin adventspresent (läste det på en blogg, himla bra idé tycker jag!). Tuva fick två böcker (Max boll och alla kläder på) och Moa fick ett jättefint halsband med ett stort hello kitty hänge (glömde ta fram kameran då). Två nöjda ungar :) Och jag vann på trisskalendern idag igen :) FIN SÖNDAG DETTA!
 



 
Fina tomtar från Gekås. Inte visste jag att sådana var svindyra i "vanliga" affärer... Jag gav 159:- för den stora och 129:- för den lilla. Bra priser :)

Inga kommentarer: