onsdag 23 maj 2012

Service

GEKÅS, där har ni ett företag som bryr sig om varje enskild kund trots alla miljarder dom tjänar. Jag har vänt mig till dom två gånger och båda gångerna gjorde dom vad som var bäst för mig. Det är så det ska vara. Och det är den senaste händelsen som jag är mest tacksam över (första gången köpte vi fel vante och fick en ny hemskickad). När vi var där för ca 1 månad sedan valde Moa ut en fin svart sjal. Hon hade denna på sig en dag då det småregnade och då färgade den av sig och förstörde hennes jacka. Inte vilken jacka som helst, utan hennes nya rosa Villervalla! Dock går jackan fortfarade att använda. Fläckarna gick alltså inte bort i tvätten, och när jag tvättade sjalen färgade den av sig ännu mer. Meningen var inte att tvätta den med andra plagg, men naturligtvis råkade det blir så. Tack och lov förstördes inga märkvärdiga kläder. Hur som helst, jag mailade och berättade om jackan. Jag krävde ingenting, utan ville bara informera dom om detta för att förhindra att framtida köpare av sjalen eventuellt skulle få sina kläder förstörda. Jag fick maila över bild på jackan, sjalen samt tvättrådet. Jag fick sedan beskedet att dom testat sjalen och att den mycket riktigt färgar av sig. Utan att tveka satte dom in 500:- för jackan på vårt konto! Det är vad jag kallar service! Det finns många företag som har ett och annat att lära sig...

Inga kommentarer: