onsdag 30 maj 2012

Passar på

Häromdagen passade ungarna på att bada, tur va väl det med tanke på det numera tråkiga vädret. Vi har fått två vattendjur, båda är jättetokiga i vatten. Garanterat mycket tack vare att dom började på babysim vid 4 månaders ålder. Tuva får man hålla hårt om man är på djupt vatten, för hon älskar att dyka och kastar sig iväg :)

Nu ska jag hålla tummarna för att vädret är okej resten av dagen. Ikväll är det grillfest på förskolan nämligen. Förra året glömde jag korvarna, så jag vill helst inte upprepa det misstaget :) När jag sa till Moa i måndags att det är grillfest på onsdag gick det inte många sekunder innan hon sa mamma, glöm inte korvarna denna gången... Det är långt i från första gången jag reagerar på att hon har ett fantastiskt minne!




Inga kommentarer: