onsdag 2 maj 2012

2 månader

Sitter just nu ute i solen när Tuva ligger och sover :) Såhär hade jag förställt mig mammaledigheten under sommaren förra året. Bara solen som saknades... Idag är det exakt två månader tills jag börjar jobba, så det får såklart jättegärna vara fint väder nu innan dess :)
Tuva har sovit rejält de senaste dagarna. Lite extra under dagarna och tagit sovmorgon till 9. Förkylningen tar hårt på henne. Moa envisades med att vara ute utan jacka igår, så jag är ganska säker på att hon också kommer att drabbas. Men är det inget värre så :)

Det är massa roliga saker på gång nu. Snart ska vi ha lagfest här hemma, vi ska åka iväg till Lalandia, Moa ska få åka karuseller på fredag, vi ska in en sväng till Folkets Park också hade jag tänkt, vi ska spendera en hel dagar i Karlskrona och lite annat smått och gott. Allt detta kommer hända innan jag börjar jobba, och eftersom jag jobbar 100% så får vi väl se vad vi hinner med senare under sommaren :) Imorgon ska jag på utbildning och det är väl på tiden... Utbildningen kallas ny som coach, men jag har varit coach i två år nu. Har dock inte haft möjlighet att gå utbildningen de senaste två gångerna, men nu så :)

Inga kommentarer: