söndag 24 oktober 2010

Ullared

Igår bar det av till Ullared med mamma, moster och kusin. Blev några tusenlappar fattigare, men jäkligt mycke grejer rikare. Tur vi alla inte handlade lika mycket, för då hade vi inte kommit hem i en bil :) Fick hem en massa:
* Kläder - underkläder, plagg till Chrille och mig och såklart en hel del till Moa :)
* Leksaker - alla julklappar är fixade!
* Rengörningsgrejer - laddat med allt möjligt ett bra tag framöver.
* Köksgrejer - handdukar, grytvante, grytlapp, skålar osv
* Hygienartiklar - deo, schampoo, duschcreme, tandkräm bl.a har vi massvis av nu.
* Julsaker - julklappspapper, snöre, krans, lampa m.m.
Och en såklart en hel del annat smått och gott. Är väldigt nöjd med allt jag fick med mig hem :) Blev en heldagsytflykt, så det var gott med kinamat hemma hos mamma och pappa på kvällen. För jisses va folk där va, tack och lov kom vi in direkt. När vi var klara vid 13.00 var det kö i säkerligen 45 min. I ösregn. Tur man slapp de :)

1 kommentar:

Josefine sa...

Åh, så kul! Jag vill också till Ullared och shoppa loss. Fast jag tror inte jag är i behov av deter bara. Jag har ett okej utbud av kläder i garderoben, Gibson behöver inga kläder, jag har bara ett par juklappar att köpa, inget stort hus att julpynta...

Men ändå. Så skojigt!