torsdag 9 september 2010

Snart helg!

Just nu tycker jag veckorna bara tickar på i 110. Men det är härligt att det är fredag imorron :) Slutar 15.00 så det är rätt chill. Sen blir de en tur till frisören (varför växer inte håret lika snabbt när de e långt...?) innan jag ska hämta trollungen på dagis. Sen lär vi garanterat landa i soffan för mys. Tycker jag låter som en perfekt fredag :) Men nu ska jag förbereda mig lite, för imorgon ska jag hålla i en anställningsintervju! Om nån har missat de så är jag ju arbetsledare och fick förfrågan av chefen. En ypperlig chans att vidga sina vyer, plus att det är härligt med förtroende från chefen :) Frågan är om det är jag eller killen som kommer som är mest nervös, haha :)

1 kommentar:

Ida och Kasper sa...

Hej hej!!

Jag kn verkligen inte fatta att jag snart är halvvägs!! Man hinner inte tänka efter lika mkt denna gång. Och det gör ju att det går fortare. Förra gången längtade, längtade och längtade jag. så då tog det en "evighet". Graviditeterna är sig ganska lika. Fast allt känns lugnare denna gång. Mer som "ja just det, jag är gravid". Magen växer ganska sakta tycker jag, ofta sägs det ju va tvärtom!!

Jag funderrar på att eventuellt önska ett sånt fint armband som du fick av Christer när ni firade bröllopsdag. Använder du det? Är du nöjd? Blir ju lätt att det blir liggande. Hade du önskat det av honom eller hur gjorde ni?? Hur firade ni första bröllopsdagen??

Kram