söndag 12 september 2010

Fullspäckat

Igår var sannerligen en fullspäckad dag. Började förmiddagen som vanligt med hushållsarbete, sen var det match i Lundatrakterna, därefter snabbt hem för ombyte innan vi käkade kräftor och massa andra godsaker hos mamma och pappa. Slutligen drog jag hem till Sandra för hennes avskedsfest. Hon ska dra utomlands eftersom hon fått jobb på Fritidsresor som ledare i Bamseklubben. Kommer självklart sakna henne :) Anyway så var det hur trevligt som helst på festen.

Dagen har varit tvärtemot gårdagen. Slötempo, lite ogräsrensning i trädgården, kvällspromenad för att köpa godis. Mer än så har inte hänt :) Slödagar är det få av i mitt liv så det gäller att njuta :)

Igår var jag även och hämtade kläder som jag beställt till Moa. Det är en tjej som har ett eget företag som heter Timote. Via en artikel i lokaltidningen hittade jag till hennes blogg och det tog inte lång tid innan jag visste vad jag ville ha :) Nedstående plagg blev reslutatet och jag är verkligen supernöjd. Dessutom blev jag positivt överraskad av priserna! Timotes blogg hittar ni här.


Jag går även en fullspäckad vecka till mötes. Jobbet kommer att kräva mycket tid. Sen ska jag hinna med fotboll och simskola. Rösta måste jag hinna göra, svärfar kommer på torsdag för att hämta Sally och sen ska det packas. På lördag drar vi ju till Mallorca :)

3 kommentarer:

Sandra sa...

TACK för att du kom :) Och jag kommer sakna dig med :) PUSS <3

C sa...

haha timote e carros min gamla arbetskollegas syster! Hon gör kanonfina saker verkligen :) Ska beställa till Elin där oxå :)) Ha de så skönt på Mallorca så ses vi den 8 om inte annat! XOXO

Josefine sa...

Nu igen!? Ni bara reser och reser tycker jag... =)