onsdag 29 september 2010

29/9

Idag är jag sådär löjligt trött som jag alltid är på onsdagar. Brukar vara den dagen jag jobbar längst, och sen hinner jag aldrig mer än hem innan det är dags för minisim. Fast jag märker inte av det då, för det är så kul :) Moa är hur duktig som helst, dyker under ringar, hoppar från kanten, åker rutschkana på mage, ja hon gör allt man ska göra där :) Hela tiden med världens smajl, för bada är typ de bästa hon vet.

Tänkte jag skulle berätta mer om resan, men vad finns de egentligen att berätta? Vi har mest badat och solat, haft fint väder, strosat runt, shoppat, fått ont i ryggarna av de galet hårda sängarna och ätit god mat och massa onyttigheter. Semester med andra ord :) Ska försöka fixa bilder nu i helgen om jag hinner.


Idag fick jag en jättetragisk nyhet om ett dödsfall i släkten. Min kusins lilla son på 2 ½ år dog under natten till tisdagen och ingen vet varför. Jag blir helt tom när jag tänker på de, de är liksom omöjligt att föreställa sig den smärtan. Men ont i hjärtat gör de...

Inga kommentarer: