måndag 29 mars 2010

Måndag fast det känns som tisdag

Så skulle man väl kunna säga eftersom man bara jobbar 4 dagar denna (och nästa!) vecka :) Och va härligt att klockan är efter halv åtta och det fortfarande är ljust ute! Moa är nattad så snart ska jag tassa ner till soffan med lite överbliven choklad från helgen. Mysmåndag :)

När jag blandade välling till Moa innan räknade jag högt när jag tog skopor med välling. Bara det att Moa hann säga siffrorna före mig! Och när vi stannade på fem (som alltid) så fortsatte hon räkna till sex! Den ungen överraskar mig med sina kunskaper var, varannan dag :) Och jag vet att jag sagt det förut, men hon är otrolig på att prata. Vår duktiga flicka!

Hade en fin bild på Moa när hon sitter på sin cykel. Men det vill sig inte. Iaf så älskar hon verkligen sin cykel :) Hon vet hur man ska göra, men benen räcker inte riktigt till. Än. Till sommaren är det nog fullt fart på den fronten också :)

1 kommentar:

Caroline sa...

Ahh okej..

Är de uppe vi skolan ni tränar?

Visste e de roligt att höra att dom lär sig mer o mer för var dag som går =)

Till sommaren kommer du att få springa efter henne. Dotter ute o motinerar mor sin ;)