söndag 28 mars 2010

Favorit i repris

Dessa sandaler hade Moa förra året och eftersom vi gillar dom skarpt så blev de likadana i år :) Vi var alltså en sväng inne i Malmö igår, och det handlades även lite sommarkläder till lillan, skor på bilden nedan till mig och en present till Moa i form av en skottkärra med lite tillbehör.


I går eftermiddag hade vi ett litet 25-års kalas för mig. Det var bara släkten + Carro :) Det bjöds på smörgåstårta, kakor och massa annat gott. Och jag fick en massa fint också! Bl.a smycken, lakan (välbehövligt!), presentkort och en helkväll med Carro! Min kusin ska också med så det kommer bli helt galet kul. Av mina snälla svärföräldrar fick jag pengar, en superfin ljusstake (eller vad man ska kalla det) med tillhörande ljus och svarta vinglas (en favorit!). Vi har alltså haft en jättemysig och trevlig helg. Idag spelades det även match och jag fick äran att vara lagkapten faktiskt. Kul :) Matchen vanns med 7-0, så ja det var inget höjdarmotstånd. Dom hade inte ett enda skott på mål kan jag ju avslöja :)

Inga kommentarer: