lördag 6 februari 2010

Sjukling, babbel, shopping, lagfest, trötter

Moa är verkligen superduktig på att prata och kan säga hela meningar nuförtiden. Hennes ordförråd är väldigt stort för hennes ålder och utökas varje dag. Hon babblar konstant :)
Läget med Moa idag är bra, men i fredags fick jag hämta henne på dagis redan klockan 11.00. Hennes förkylning kom krypandes under onsdag/torsdag och eftersom den blev värre under fredagförmiddag var det inte mycket att be för. Under fredag em fick hon dessutom feber, men den försvann tack och lov redan igår. Nu har hon "bara" envis slemhosta kvar. Hon är pigg för övrigt, just nu lagar hon mat till mig på sin spis :)

Helgen för övrigt har varit riktigt rolig. I fredags kväll var jag på A9 med Carro och Cissi och som vanligt blev det god mat, goda drinkar och massa babbel :) Riktigt trevligt.
Lördag bjöd på kallt väder med blåst och vad passar bättre än en shoppingtur då? :) Fick fixat
ytterligare en födelsedagspresent till Moa (lera och tillbehör), hyllor till nya boendet, smått och gott till oss själva och coola jeans till Moa.

Jeans från Kappahl

På kvällen sen var det dags för lagfest. Första med nya laget och det var riktigt kul! Galna tävlingar (bla smälla ballonger i olika sexställningar, en tävling som jag och en annan vann :) och dricka hallonsoda med tamponger i munnen), massa skratt och annat skoj. Som sagt, en riktigt rolig kväll :) Landade lagom trött i sängen vid halv två (nykter faktiskt) och idag väckte Moa mig halv sju. Alltså är jag fortfarande ganska trött så de blir en slappedag med Moamys :) De får man inte nog av!

Inga kommentarer: