måndag 9 november 2009

Puh

Sitter i min ensamhet och glor lite på fotbollsgalan. Chrille är på utbildning i Stockholm och Moa sover. Lite sådär ovanligt, för oftast är hon vaken till 21.30. Men idag lämnade jag henne på dagis 6.45 och inte nog med att hon var där hela dagen, vi var dessutom på babysim sen. Inte konstigt att hon var trött med andra ord :)

Mailade Ving angående orkanen igår och svaret löd att dom samarbetar med UD och sålänge dom inte varnar för att åka dit så är det lugnt. Ving kontaktar såklart sina resenärer om en sådan varning skulle utfärdas. Så där lättade de lite från våra axlar. Och inte för att jag är någon expert, men om orkanen är drar över där nu så borde den väl vara borta från det området på fredag?

1 kommentar:

Ralta sa...

Jag håller mina tummar för att ni ska få komma iväg! Så som du har längtat och du förtjänar sol,bad,god mat och mys med din nygifta man!! Puss!