lördag 7 november 2009

Lördag IGEN

Ännu en lördag lider mot sitt slut. Idag har jag, mamma och Moa varit i Malmö. Vi besökte först nya Ikea. Väldigt stort och fräscht, och mycket fina saker :) Mamma köpte barnmöbler som Moa ska få i julklapp och vi kikade även på en ny säng på Moa som vi önskar oss i julklapp :) Hon har börjat försöka klättra ur sin spjälsäng och snart kan hon säkert det. Det fallet mot golvet vill jag inte uppleva! Hon klättrar för övrigt på allt, och oftast kommer hon faktiskt upp också.
Vi drog vidare till babyland, där jag köpte en badstol till Moa som ska med till Mexico och bilen rullade sedan vidare till Skopunkten för att till sist stanna på Toys r us. Moa var i himmelriket :) Jag köpte en pulka till henne och mamma köpte leksaksmat och servis till henne i julklapp. Också spanade jag in en massa andra julklappar till lillan :)


Nya söta skor till Moa
En badstol, så vi slipper bada i barnpoolen hela tiden :)


En present från mormor (köpt på Ikea). En stor kudde kan man väl kalla de, fylld med luft. Moa är lite för liten än, men den är väldigt fin :)


Barnmöbler till Moa i julklapp, dock såg dom inte riktigt ut så här.




1 kommentar:

Carro sa...

De söta skorna från skopunkten har Wilma också:) De är såå fina! Har också faktiskt önskat oss barnmöbler till henne i julklapp. Ska börja fixa hennes rum efter nyår. Är så kul!