måndag 7 juli 2014

Sista veckan

Då har sista semesterveckan satt igång. Blandade känslor :) Lite småångest, samtidigt som att man en dag som idag med tråkigt väder lika gärna kunnat jobba. Jobbar dock bara 7 veckor innan skolan drar igång igen :) Ska bli kul!
Så lite seg dag idag, med lite smågrejer bara (Tandläkarbesök för Moa och massage för mig tex). Hoppas på bättre väder resten av veckan! Imorgon ska vi ut en sväng på Österlen är det tänkt innan jag ska på tjejmiddag på kvällen. Onsdag och torsdag önskar jag badväder :) Fredag ska jag iväg och träna på en hinderbana med mina lagkompisar, på lördag ska jag springa SM-milen innan semestern avslutas på söndag med ett försenat kalas för flickorna. Fast jag är ledig på måndag också :)

Sm-milen som går i Malmö på lördag är inget jag satsar på. Känns det bra så känns det bra, förväntningarna är låga eftersom jag inte tränat på ett tag :) Tanken är att testa ett vanligt lopp med mina barfotaskor helt enkelt :)

Inga kommentarer: