torsdag 17 juli 2014

PT

Dagarna rullar på. Jobb, träning och det vanliga livet :)

Igår var jag iaf och träffade min nya pt! Personlig tränare alltså :) Jag måste komma igång och löpträna. Och det var inget svårt val precis. En brandman i Trelleborg, vinnaren av Gladiatorerna 2013. Han springer själv Toughest tex, så han vet vad jag behöver träna på. Så han kommer att lägga upp träning till mig veckovis, blir 2 dagar i veckan. Sen fyller jag på med crossfit och fotboll. Så får vi se hur många pass i veckan jag hinner träna :) Just nu tränar jag mycket crossfit, men det kommer minska i takt med att fotbollen drar igång igen och när löpträningen sätter igång på allvar. Spännande är det iaf! Denna vecka ska jag springa en runda på 50 min och en på 65 min, båda i hyfsat tempo. För en gång skulle ser jag fram emot att löpträna :)

1 kommentar:

Jenny P sa...

Åh så roligt! Lyx att du får springa i hyfsat tempo!:) själv knegar jag på i minipuls haha... men det är superkul, you will love the feedback!:)