söndag 13 juli 2014

Härlig helg!

Sista dagarna i frihet innan jobb har varit härliga :) Igår bakade vi tårtor och kanelbullar innan vi åkte in till Malmö. Skulle ju springa SM-milen :) Som alltid känner jag på dagsformen och det kändes riktigt bra genom hela loppet. Har bara så svårt att pressa mig ordentligt! Men in i mål kom jag på nytt pr! Vet inte den exakta tiden eftersom resultatlistan inte stämmer. Men nånstans runt 43.22. Pr innan var 43.50 :) Så det var härligt såklart! Tänk på att jag aldrig nånsin tränar löpning... ;) Fanns ett litet lopp för de minsta också som tjejerna provade såklart :)

Idag har vi haft ett ganska försenat kalas för släkten för att fira Moa och Tuva :) Vi höll till hos mamma och pappa, var vi käkade tårta och kakor och grillade korv. Väldigt trevligt och barnen fick massa fint :) 





En av tårtorna jag bakade :)

Inga kommentarer: