torsdag 4 oktober 2012

Torsdag

Här hemma fortsätter vi i sjukdomens tecken. I måndags och tisdags var jag som sagt hemma med Tuva. Igår fick jag åka tidigare från jobb för att hämta Moa som blivit sjuk, så Chrille har varit hemma med henne idag. Karusellen bara fortsätter, dom smittar varandra igen innan dom hunnit bli friska. Förhoppningsvis blir dom friska ordentligt snart och förblir så ett bra tag framöver:) Hoppas dom mår hyfsat till helgen, för då är vi bjudna till Göteborg :)

Sjukdom och jobb, det är vad som präglar vår vardag just nu. Tror på en rolig helg i Götet och sen är jag ledig måndag och fredag nästa vecka. Skönt :) På måndag är dagis stängt så då blir det mest kvalitetstid, sen på fredag ska jag till Ullared :) För första gången på väldigt länge UTAN BARNEN! Oj vad jag ska gå och klämma och pilla på allt i lugn och ro ;)

Inga kommentarer: