söndag 21 oktober 2012

Helgen...

... kom och gick, som vanligt :) Hade en mysig fredagseftermiddag med flickorna. Vi var en sväng på stan och köpte Halloween kläder till Moa. Hade redan köpt en clowndräkt hon skulle ha, men sen kom BR-reklamen... :) Hon ville då ha en mumiedräkt, men det slutade med en pumpadräkt istället :) Sen blev det mys och film, härlig fredag!

Lördagen startade inte alls bra! När jag gick ut för att hämta tidningen upptäckte jag att någon snott min cykel och cykelvagnen som satt på! Vi trodde det var en fyllegrej, men blev lite osäkra när vi hörde att några andra också blivit bestulna. Körde runt i mer eller mindre hela stan, men hittade inget. Jag chansade och la ut en efterlysning på facebookloppisen, som tack och lov gav resultat! En kille hade hittat en cykel i närheten och det var min. Pappa cyklade sedan runt och hittade efter en stund vagnen också. Inget var förstört, tack och lov. Så himla skönt! Hoppas idioterna som gjorde det har ångest och en rejäl bakfylla idag!
Sen blev det en Moa&mamma- samt Tuva&pappadag. Jag hängde med Moa på simningen och sen följde hon med till Ängelholm när jag skulle spela match. Vi åkte buss med laget och hon var jäkla duktig hela tiden. Hon satt fint i bussen och var lugn under tiden jag spelade. Hon satt då i avbytarbåset tillsammans med de andra tjejerna, som inte tvekar att ta hand om henne. Hon har varit med på en del träningar, så hon känner dom :) Så himla kul att hon kunde följa med.

Och idag har jag och Chrille spenaderat 5 timmar på Ikea och fått med oss sisådär 3000 paket hem :) Skriver mer om det imorgon :)

Inga kommentarer: