söndag 7 oktober 2012

Göteborg

Helgen spenderades alltså i Göteborg. Vi anlände i fredags och mötte upp resten på hotellet,var vi snackade och käkade smörgåstårta.
I går blev det lite shopping innan vi besökte Liseberg. Moa åkte en del, jag och Chrille åkte också lite. Vi käkade riktigt god middag där också, spelade på chokladhjulen och passade på att åka lite till ända tills 21.00, då dom stängde. Hela dagen bjöd dessutom på solsken, härligt :)
Idag käkade vi den goda frukostbuffén och firade svärmor som fyller 60 innan vi åkte hem. Väldigt, väldigt trevlig helg som vi tackar så mycket för!

Det enda som var lite jobbigt i helgen är min början till förkylning. Jag brukar inte klaga, men igår hade jag så satans ont på tungan och upptäckte 18 (jodå, jag räknade!) blåsor! Såg ut som förkylningsblåsor, vet inte annars vad det skulle kunna vara. Så på kvällen var det tom jobbigt att prata. Sjukt! Idag är de flesta borta, nån enstaka kvar och smärtan har minskat drastiskt. Hoppas det är ännu bättre imorgon och att det inte blir mycke mer av förkylningen än det och huvudvärken jag haft :) Fast jag tar gärna det så ungarna slipper! Deras envisa hosta ger verkligen aldrig med sig.

Datorn samarbetar inte riktigt, så jag får bjuda på bilder en annan dag :) Ska även lägga upp bilder på vårt nya badrum. Pappa och lillebror fixade de sista smågrejerna i helgen. Tack :)

Inga kommentarer: