måndag 16 juli 2012

Söndagen

Gårdagen spenderades i Malmö Folkets Park. Vi var där redan strax efter kl 8 för att stå på barnloppisen. Jisses vad folk sålde! Vi fick inte sålt sådär jättemycke, men resten la jag ut på FB-loppisen och där har nästan allt gått :) Efter loppisen fick Moa ett åkband och åkte allt hon får åka. Om och om igen. Minigolf spelade vi också och förutom mat avnjöt vi en mumsig Ben&Jerry milkshake :) Det började dock inte bra, redan på andra karusellen la hon handen på ett bi som stack henne. Tack och lov blev det bra ganska snabbt :)












1 kommentar:

Josefine sa...

Jisses! Stod ni på loppisen MED barnen!? Hur klarade ni det? Gibson hade ju absolut inte stått still... Vi kom vi 11.30-tiden, och tog ett varv bland alla säljare, men det var alldeles för mycket för att jag ens skulle orka titta mer noga. Sen var ju förstås Gibson inte så intresserad heller.

Definitivt konstigt att vi inte sprang på varann. Å andra sidan hade jag mina ögon på Gibson HELA tiden, och inne på leklandet när jag inte kunde se honom tittade jag mot utgången så han inte skulle rymma.=) Hade inte riktigt tid att titta på andra människor mer än när Gibson satt i Kålmasken med mormor...