torsdag 5 juli 2012

Babbel

Nu har jag nästan jobbat en vecka, galet. Känns som om man knappt varit borta :) På ett sätt gör det, jag är mycket tröttare om kvällarna nu :) Kul är det iaf och jag har slutat vid 12.30-13.00, så jag har gott om tid med familjen när jag kommer hem. Idag sov dom ända till 9, så dom hinner ju knappt upp innan jag kommer hem ;) Detta resulterade i att Tuva inte sov middag idag! Ändå var hon vaken till 20 utan gnäll, det hade jag aldrig trott :) Vi hann nämligen med ett besök på ÖF och dessutom traskar hon på som bara den här hemma :) Fast vill hon ta sig fram så snabbt som möjligt så kryper hon, och det är ju inte konstigt när hon är van vid det. Hon har blivit så himla stor på alla sätt och vis, och likaså den stora damen. Fina älskade flickor, så lyckligt lottad man är!

Jag ska inom kort skapa en ny kategori här som ska få heta renovering. Vi ska nämligen göra om ena badrummet och köket! Ser vi väldigt mycket fram emot :)

Inga kommentarer: