fredag 2 juli 2010

Sista helgen

Nu går vi in mot sista helgen innan det är jobbdags igen. Hade litelite ångest i måndags, men efter en slappevecka känns de hur lugnt som helst. Gillar tack å lov mitt jobb och mina arbetskamrater. Va t o m ute och käkade med några av dom idag :) Vi startade dagen med en brakfrukost på Systrar och Böner nere i stan. Skulle ju ändå till optikern så ;) På linskoll, men jag kan inte ha linser precis pga ögoninflammationen. Ja, den är kvar och blev sämre igår. Så nu har jag varit hos doktorn och fått ögondroppar, så håll tummarna att den försvinner snart.

Annars har vi som sagt mest slappat. Blev en mysig dag på Tosselilla i onsdags, och därefter en mycket trevlig grillning hos Ann och Mattias. Vi har haft lite småsaker att göra här och var, skönt att bara ta det mesta som det kommer.

Igår hade jag och Chrille varit tillsammans i 4 år. Snacka om att det hänt mycket på den tiden :) En liten chansning i början, då vi flyttade ihop efter endast 3 månader, ledde till nåt fantastiskt. Hade aldrig kunnat hitta en bättre man!

En annan trevlig grej är att vi bokat resa till Mallorca :D Från början skulle jag och Chrille till London en helg. Sen började mamma och pappa prata om att dom ville utomlands och då sa jag att vi kan ju alla åka dit istället. Så så blir det :)

Inga kommentarer: