onsdag 28 juli 2010

Dötid

Sitter här lite smått uttråkad, tycker överlag juli månad har varit lite seg faktiskt. Det var iaf roligt på bröllopet i lördags och nu fram över händer lite roliga saker :) Till helgen firar jag och Chrille 1-årig bröllopsdag, nästa helg drar fotbollen igång igen, sen är det inflyttningfest, besök uppifrån, Palmfestivalen och sen är det inte långt kvar till Mallis :)

Lånade iaf säsong 4,5 och 6 av 2 and a half men av brorsan så jag kan sysselsätta mig dom kvällar Chrille jobbar. Ibland saknar jag en mamma-vän, nån som också har barn. Dom flesta mammor jag känner bor inte i Skåne och de jag känner här nere är jag bara bekanta med. Tyvärr finns det icke-mammor som tar för givet att man inte kan/orkar träffas bara för man har barn. Helt fel :) Jag tror att jag varit uttråkad också för att jag slutat så tidigt på jobb. Men som sagt, nu har jag lite roligheter framför mig :)

Inga kommentarer: