fredag 9 juli 2010

Nytt

Vi fortsätter spendera våra dagar utomhus. Idag har det varit löjligt varmt, men skönt :) Jag och Moa har badat i mina föräldrars pool, 28 grader! Underbara sommar!

Fixade en supersöt väska till Moa innan som hon kan ha på flyget. Och häromdagen fick hon en fin servis med katten Findus på. Så jag blir serverad kaffe om dagarna :) Idag kom min mamma hem med en hel kass med kläder till Moa som hon fått av en arbetskamrat. Jättefina kläder, en hel del med prislapparna kvar! Inga billiga kläder heller. Supersnällt!
Igår damp det ner ett paket i brevlådan, ett par fina Converse till Moa. Budade jag hem på Tradera för inte alls många kronor (i förhållande till vad dom kostar nya). Många nya lyckade inköp med andra ord :)

Just nu ligger lillan och sover. Hon somnade jättetidigt. Bovarna bakom tröttheten är ingen middagssovning (enligt henne själv) samt lite feber. Hoppas hon e bättre imorron. Vi är bjudna på 30 års kalas nämligen :)






Inga kommentarer: