onsdag 29 oktober 2014

WOW

Vilken tripp till USA, kan inte annat än säga WOW x 1000000! Flög ner tillsammans med en anna svensk, och flygresan gick smärtfritt. Blev upphämtad av Camilo, Anna och Krister som jag skulle dela hus med. Anna och Krister vann minitouren i Toughest och det var Toughest som bjöd in mig och Camilo i huset också! Oerhört tacksam för det. Ett riktigt stort, amerikansk och lantligt härligt hus :) Vädret har varit underbart hela helgen och det har bara varit en så fantastisk upplevelse. 
Iaf så på torsdagen blev det lite shopping och mys i huset. På fredagen hängde vi vid banan och spanade in lite hinder, och sen käkade vi med de flesta deltagarna på kvällen. På lördagen var det dags för individuella starten! Tuffaste, men roligaste loppet nånsin. Tyvärr sabbade en annan tjej för mig, men jag kom ändå i mål på en 14:e plats. Med tanke på allt som hänt så är jag nöjd, men jag vet samtidigt att det kunde blivit bättre. Men jag hade så kul både under loppet och hela dagen! På söndagen körde vi lagtävling. Vi var mixat, två tjejer och två killar och man sprang kille/tjej. Så jag och Camilo sprang runt i ett lagom tempo och hade kul bara :) Men vi slutade ändå på en 5:e plats! 
Jag har fått så många nya härliga och underbara vänner, minnen för livet och jag är grymt taggad inför nästa år :)


Trelleborgs Allehanda :) Vet inte vad som hänt, men var med i Sydsvenskan och Helsingborgs dagblad förra veckan Spelade in en pod med TA igår. Blev kontaktad av en journalist som ville skriva om vinnaren i Toughest i Malmö och försöka sälja de vidare till en stor tidning. Blev idag uppringd av ordföranden i min bostadsrättsförening som ville intervjua mig till Riksbyggens tidning som går ut i Skåne. Galet!










Haha, fastnade i lite taggtråd i lagtävlingen :)