fredag 10 oktober 2014

Vad händer?

Ja, det händer en del grejer just nu. Både i privatlivet och utanför det. Först och främst har det varit en del intriger och oprofessionellt hanterande i det så kallade landslaget som jag skulle åka med till VM. Jag har valt att hoppa av för att slippa förknippas med den sortens människor. Dvs jag har hoppat av laget, men jag ska fortfarande till VM. Jag är inte ovän med någon och tanken var att jag skulle bo tillsammans med laget ändå. Men jag fick ett erbjudande från en stor arrangör om att få bo gratis i deras hus, så det tackade jag självklart ja till! Hela den här grejen med att behöva göra reklam för våra sponsorer har legat och stressat mig, eftersom vi var tvungna att lägga ut fyra bilder i veckan. Jag har mycket annat jag vill lägga ut och det var ju en del sponsorer, så det tog för mycket energi. Det känns så jäkla bra, har mycket annat på gång. Men VM ser jag fortfarande fram emot såå mycket! Kommer bli grymt!

Sen händer det lite andra grejer, det kommer att komma fram så småningom. När jag känner för att berätta det.



Inga kommentarer: