måndag 8 september 2014

Oslo

Summan av helgen: fantastiskt rolig med ett inslag av frustration :) Åkte till Oslo i fredags, kom till hotellet på Holmenkollen runt 17. Riktigt fint hotell, underbar miljö. Käkade världens godaste pizza med några andra i gänget på kvällen.
På lördagen var det alltså dags för Toughest :) Tuffaste loppet hittills, men också det mäktigaste! Riktigt kul med galen terräng, roliga hinder och mer eller mindre uppförsbacke hela loppet :) Dessvärre var det dåligt utmärkt på några ställen och det ledde till att jag sprang fel :( Tappade alldeles för mycket och orkade inte återhämta mig mentalt, framförallt inte när jag låg bra till innan fellöpningen. Så de sista 3 km joggade jag bara och var riktigt förbannad. Ett x antal timmar efter loppet hängde jag med gänget och vi gick bla runt och körde vissa hinder igen :) Därefter gick vi tillbaka till hotellet och dess bubbelpool innan vi gjorde oss i ordning och gick ut och käkade. Avslutade med Toughests efterfest. Hade riktigt kul!
Igår krängde jag frukost så det nästan sprutade ur öronen :) Så mycket gott!  



Fick en liten plats i Sydsvenskan efter Tough Viking :) Var ju till slut bara 25s efter vinnaren. 


Utsikt från hotellet! Fantastiskt!







Ett av mina favvohinder :)



Blåmärken får man ju alltid, men detta var lite värre än vanligt :)


Sista galna hindret! Ja det är här backhopparna hoppar i Holmenkollen... :)

Inga kommentarer: