måndag 29 september 2014

England

Igår var jag en snabbvisit i England för att, inte helt otippat, springa ett lopp :) Kanske inte helt optimalt för mina vader, men det var ju bokat sedan innan. Det var samma arrangör som när jag var i London i augusti, dvs Dirty Dozen races. Denna gång var det även UK Championship, så jag tävlade mot de allra bästa i England. 18 km galen terräng med 25 stora hinder. Hårt och jobbigt, men kul! Sprang runt på mycket vilja och smärta i benen, och hörde längs vägen att jag låg 3:a. Tänkte att jag var ju fan tvungen att hålla det :) Och det gjorde jag! 3:a på engelska mästerskapen, så kul och så nöjd! 
Jag tog flyget 7.00, blev hämtad på flygplatsen, sprang loppet och hängde kvar en stund, fick skjuts tillbaka till flygplatsen och åkte hem :) Fantastiskt kul dag! 


Bild från Toughest i lördags




Och två bilder från söndagen :)

Inga kommentarer: