söndag 17 augusti 2014

härlig helg

Haft en härlig helg i London! Mycket transport hit och dit, men också god mat, lite shopping och självklart tävling :) 
Loppet gick bra, kom in 2:a :) Många duktiga tjejer, så det var jag nöjd med. Just då. Första tjej in var en väldigt duktig löpare (mycket löpning på loppet), men jag var bättre än henne på själva hindren. Såg dessutom att hon fick hjälp upp nån gång. Så hon låg en bra bit före mig, men jag knappade in bra på slutet. När jag sedan kom i mål fick jag höra att hon fick hjälp över de sista två hindren, som var stora och svåra. Jag klarade alla hinder själv och kom in mindre än 1 min efter henne. Hade ju verkligen haft en bra chans att vinna om hon inte fått hjälp... Så det är lite surt, men det var ett kul lopp och tvåa är inte fy skam :) 



Sista hindret var en stoooor vägg, men inga problem för mig :)




Fick komma upp på scen och bli intervjuad, stackars dom som fick lyssna på min engelska ;) Nä men det gick bra, och högste chefen (mannen till vänster) gav mig en stor kram och sa att det betydde jättemycket för honom att jag tagit mig ända från Sverige :)


Använde mina Vivos såklart!






1 kommentar:

Jenny P sa...

Jag har tittat på bilden av den höga väggen hur många gånger som helst nu... haha, galen. Hur i hela friden lyckades du ta dig över den??? ;) grymt!