lördag 23 augusti 2014

4 dagar

4 jobbdagar kvar!!! Jag är ledig på fredag nämligen :) Sen börjar skolan den 1/9. Ska bli spännande att börja i en ny klass dessutom :) Sen händer det mycket kul framöver:

* Stockholm 29-30/8 : springer Tough Viking
* Halmstad 3-4/9: vattenlivräddningutildning med skolan
* Oslo 5-7/9: springer Toughest
* Stockholm 13/9 (varför låter jag vara osagt så länge)
* Köpenhamn 27/9: springer Toughest
* Malmö 4/10: antingen milen eller halvmaran
* Göteborg 17-19/10: Toughest
* Ohio, USA 23-27/10: VM!!
* England 7-9/11: The suffering legend - 3 lopp på 2 dagar
* Göteborg 30/11: Superior race

Ser fram emot allt väldigt mycket! VM kommer ju bli awesome helt enkelt! Ett landslag har skapats och jag är den del av det! Dessutom som elit. Vi blir sponsrade med kläder, boende och väskor och sen är vi några stycken (elit då) som förhoppningsvis dessutom får flygbiljetten betald :) Jag springer inte bara individuellt, utan också i lag. Men en sak i taget. Stockholm nästa helg först :)  

1 kommentar:

Jenny P sa...

Najs! You go girl! By the way... jag är i Revinge din första vecka också... kanske kan vi samköra nån dag? (Jag kom på igår att jag behövde mina spinningskor... haha, mitt guldfiskminne tog lång tid på sig innan jag kom på vart dom befann sig:/... vi kanske kan ordna det snart?)