lördag 27 april 2013

Babbel

Här kommer ett inlägg om ingenting. Eller allting. Tolkningsfråga :) Kul idag var iaf att vi vann matchen, så det var tredje raka vinsten. Härligt! Moa var med som vanligt :) Tuva hängde med sin mormor.

Imorgon ska Moa på kalas på Busfabriken i Malmö. Kul med nåt nytt :) Jag och Tuva tänkte stanna där vi med. Efteråt ska vi köra en sväng förbi Toughestbanan. Jajamen, jag anmälde mig i början på veckan :) Ska bli riktigt kul. Tänkte kolla in hindren lite grann. Finns även en barnhinderbana som Moa ska få prova, det ser hon fram emot :)

Skulle gärna vilja delta i Trelleborg triathlon den 6:e juni också. Men jag har ingen cykel till de. Någon som har en att låna? Eller som vet var man kan låna? En lite "sportigare" ska det såklart vara då :)

Nu har jag några korta jobbveckor framför mig. 1:e maj nästa vecka. Kristi himmel veckan därpå. En semesterdag veckan därefter då jag förhoppningsvis ska hänga med på en dagisutflykt. Och veckan därefter sen jobbar jag tre dagar innan vi drar till Turkiet :) 30 grader där ca nästa vecka, helt okej om det håller i sig :)

Livet är bra härligt <3

Inga kommentarer: