torsdag 15 november 2012

Passa på

Veckans klubberbjudande från POP är 25% på vindfleece, så det har jag passat på att utnyttja. Moa växer så det knakar, så hon behöver ju ändå en ny till våren :) Jag ringde och la undan en lila igår, och mamma (som ändå var i Malmö) hämtade den. Tur va väl det, eftersom många frågat efter den färgen under dagen. Och det var tur att jag lyckades ringa mamma precis när hon var där inne, för kassörskan hade missat att ge 25% (hur nu det är möjligt med tanke på hur många dom lär ha sålt hittills i veckan...). Dessutom hade jag 73:- intjänad bonus, så det blev 301:-. Fint de :)
 




3 kommentarer:

Caroline sa...

Underbar färg!
Testa den först för de har vatt mycke klagomål på ws denna höst. Den e kort framtill o lång ärm. Mest så du vet :)

Jessica sa...

Det ska jag absolut göra, tack för infon :-)

Josefine sa...

Jag skulle också utnyttjat det om det hade varit någon färg som jag gillar... Gibson behöver nytt av allt till våren, tråkigt nog. Fast han har ju haft de ytterkläder han har nu sedan i våras så...=)