fredag 14 maj 2010

Helg igen!! Men den kommande månaden får gärna gå snabbt, för idag är det exakt 1 månad till semester :) Har varit en busy vecka: träning måndag, match tisdag, minisim onsdag och igår var jag visserligen ledig men jag var så löjligt trött hela dagen lång. Känns som om en förkylning ligger och ruvar. Oavsett så blev det iaf en tur till stan med mamma, där Moa fick ett väldigt fint set. Från Lindex såklart :) Idag var jag åter på jobb, och jag förstår inte riktigt varför jag inte tog semester. Nåja, slutade redan 14.30 så det var inte överdrivet jobbigt :) Ska snart lägga mig, för imorron blir det en tur ut på Österlen. Match såklart. Och en liten utflykt eftersom Chrille och Moa ska med.

Moa kan jag förresten verkligen säga är blöjfri under dagen nu! Hon har inte haft blöja på sig på flera dagar, oavsett om hon sovit eller varit i stan eller varit ute osv. Hemma går hon själv och kissar och bajsar, och är man iväg får man påminna henne ibland när det finns mycket kul för henne att göra. Men mestadels säger hon ifrån. Älsklingsflickan!
Moa ser måttligt road ut på bilden, men hon tycker det är jättekul att följa med och handla när hon får köra vagnen :)


Inga kommentarer: