måndag 22 december 2014

Bildbomb

Slänger in lite bilder från senaste tiden :) Har varit en tuff period, har haft magkatarr i 5 veckor som knockat mig totalt. Inte haft så ont i magen, men den har bråkat och framförallt så har jag haft noll energi. Har blivit yr och spyfärdig så fort jag tagit i på träning och knappt orkat plugga på kvällarna. Men nu börjar det ordna upp sig :) Är i Göteborg för tillfälligt och kör träningshelg och träffar massa härliga människor. Har kört 5 pass på 4 dagar nu och det känns riktigt bra! Så jag hoppas slippa de skitet igen :) Magen är fortfarande lite lite i uppror, men det är inget som påverkar mig nämnvärt. Så jag hänger i Götet en dag till och kör två pass idag, innan jag rullar hem imorgon. 

 Luciafirande på dagis :)


Flippade herrdäcket på Crossfiten, 230kg :)


Har testat klättring! Grymt kul och det går riktigt bra :)


Julbak hos mormor


Träning med bästa gänget i Göteborg


Julbak hos mormor

Badhusbesök :) 



Kolla lilltjejen, haha... Så nöjd med pepparkakan :)


Crossfit :)


Kulhuset :)

Inga kommentarer: